martin HLÁŠKY říjen 2OO9
čim sme skončili?
nika: myslivostí
řikali sme si, že myslivci sou pěkný vožralové?
míša kř.: ne
tak si to tam napište..
podstatný informace především...
zemák
kryštofe, probuď se...
zemák
víte, jak třídní učitel zapisuje zaspání (tj, ulití z těláku)?
A) odběry 7:OO
B) sportovní akce
ono to bude trochu zmatený, ale z toho si nic nedělejte
my sme si na to už zvykli...
děják
kryštofe, vyndej si sluchátka... kryštof l.: ale váš výklad kombinovanej s pink floydama je zajímavější než bez nich... kdybych měl na výběr mezi pink floydama a mým výkladem, tak bych si vybral pink floydy.. takže nevěřim, že mě posloucháš... děják z vás ten intelekt přímo prýští... no jak jinak... děják ....nechci učit třídu idiotů... nejeden člověk se musel přemáhat, aby mu neřek něco ve stylu “tak ste měl jít učit jinam”... zemák tnt: pane profesore, tu mapu si nevezmete? a jo, mapu... díky za upozornění... míša n.: kde se si dneska nechal mikinu? (hodil na sebe zkoumavej pohled) nevim... když chcete, aby za váma do kabinetu pořád někdo chodil, zapomínejte si ve třídách věci a on už někdo příde... děják
to se neni za co stydět, když člověk něčemu nerozumí...
vlastní zkušenost?
zemák
vás to nezajímá, vy spíte...
byli tam i takový, co nespali... někteří si třeba povídali...
zemák
péťa m.: a jak se to teda menuje?
čas hlupáků (fakt to neni film o nás)
péťa m.: a kde ste k tomu přišel?
to se nesmí říct, kde sem k tomu přišel...
“zemák”
vy se dostáváte do takovýho zpětnýho vývoje... místo abysrte stárli tak mládnete...
co by za to jiný dali...
zemák