martin HLÁŠKY červen 2OO9
co běhá po lese?
všichni: zvířátka
nečas: dj monkey
co že běhá po lese?
niiiiic...
zemák
monokultura je jasná: smrk, smrk, smrk, smrk, smrk
(pak následovala matesova poznámka o tom, že má asi rýmu)
zemák
(nevýhody smrkový monokultury)
david š.: rychle se rozmnožujou
nerozmnožujou... nemyslete pořád na to rozmnožování
petr: my se rádi rozmnožujeme
a to se bavíme o stromech...
zemák
menší třída, taky třída
reakce “zodpovědného” učitele na to, že půlku třídy málem zajelo auto
šutrologicko-erotická exkurze
(zbyly peníze za vstupný)
dáme je do třídního fondu...
terka: to se to do tý krabičky vejde?
(v pozadí “my máme třídní fond?” “jo, krabičku od orbitek”)
jo... už mám druhou...
šutrologicko-erotická exkurze
(něco se řešilo, furt u tý pokladny)
míša kř.: jenže vy se ptáte stylem “chcete s náma jet na školní výlet?” “ne” “dobrý”...
jak můžete vědět, jak se ptam
míša kř.: tsss (+ naštvanej indiánskej pohled)
tsss... držko...
neptejte se, kdo koho chtěl zabít..
šutrologicko-erotická exkurze
já utíkám, v kvintě sou moc silný kluci míša kř.: a třídnici mi jako nedáte? dam... až jako zapíšu... z podobnejch věcí má míša vždycky radost zemák (v kvintě) pro věřící bylo oholit si fousy jako kdyby sem někdo přišel a řekl, že máme všichni chodit nahý... tak jenom od pasu dolu, abych nepřeháněl... nebudu komentovat téma, který nejčastějc rozebírá větší část učitelskýho sboru... děják
aby se zvýšila porodnost, tak by měl mít každej pár 2,1 dítěte
a co s tou desetinou pak jako bude ten pár dělat?
zemák
(o zvýšení počtu obyvatel)
je to na vás, děti...
míša n.: tak to snad na něm,ne?
terka: tim spíš je to na nás..
zemák
(zapisování absencí jak jinak než zase po hodině)
ona chyběla faltysová? to je zas někde na kosmetice...
zemák
(radim prezentace)
teď nekoukej na mě, máš se koukat na ně, mě už nech na pokoji...
pája: když vy se radimovi líbíte
to neni o líbení
(a pak se pája tlemila, že na něj prej radim vrhá zamilovaný pohledy)
děják
neni čas na hraní... stránete, moudříte...
(všiml si petra)
tak někteří z vás nestárnou.. co to máš v ruce? ňákou nit? to je strašná zábava... můžete si jí namotávat na prst, odmotávat z prstu.. na další hodinu dudlík některým pánům..
děják
(do konce hodiny asi 1O minut, nešla elektrika a zkoušení sme kupodivu odmítli)
napište krátký fejeton na téma “proč mě nezajímá historie”
dan: a může to bejt anonymně?
nemůže to bejt anonymně, srabe
petr: sračko
(a pak měla větší půlka třídy dost)
děják
haničko, vstávej...
hana: máme zeměpis, 1. hodinu,...
bylo by dobrý připomenout i datum, aby vyučující nebyl zmaten, kam má zapisovat....
hana: je 11.června 2009, 8:05...
to byste vyučujícímu nemuseli připomínat, že přišel o pět minut pozdějc, to by se mohl naštvat...
ale vyučující nepřišel pozdě, on byl zdržen... a nebo dokonce pozdě vzbuzen...
zemák
vzhledem k tomu, že vás je víc než 29, tak na jednoho z vás ten papír nezbyde...
míša kř.: a proč jich je jenom 29?
protože sem velice inteligentní a nezapomněl sem si nechat jeden pro sebe...
a co jich inteligentně natiskout/nakopírovat 31?
zemák
(petr měl o hodině viditelně umístěnej mobil)
... chceš se se mnou hádat? ... tak se budeme hádat po hodině...
no tak se pak hádali, no..
zemák
(opravování písemek)
největší město na moravě
(shodli sme se na tom, že brno)
sem dobrej
se to asi učil, no..
zemák
já vopravdu potřebuju potvrzení... jak víte, moje hlava už dlouho nefunguje...
(a pak dodal, že u papíru je jenom 50% šance, že to zapomene)
řekl “zodpovědný” doprovod na školní výlet
zemák
to chce docela odvahu, pučovat mi propisku....
no nika mu jí pučila hlavně proto, aby vyzkoušela, jestli jí chytí hozenou přes půlku třídy...
děják - odevzdávání učebnic